Baš kao i Audi R8the Audi TT ide na produženu oproštajnu turneju. The R8 riče svoj put u zalazak sunca sa GT RWD specijalnim izdanjem ograničeno na 333 primjerka za globalnu potrošnju. The TT slavi 25 godina postojanja kao ništa drugo na tržištu sa a TT RS kupe pod nazivom Iconic Edition, ograničen na 100 primjeraka samo za kontinentalnu Evropu i Veliku Britaniju. oznaka RS, koje više ne dobijamo, znači 2,5-litarski petocilindrični motor sa 400 konjskih snaga i obrtnim momentom od 354 funte-stope koji šalje snagu na sva četiri točka preko sedmostepenog automatika sa dvostrukim kvačilom. Dodatna snaga čini TT RS skoro sekundu bržim do 60 milja na sat od ovog TTS dobijamo.
Svako Iconic Edition dolazi obučeno u Nardo Grey boju sa vrećicama sjajno crnih akcenta. Tu je sjajno crna rešetka sa mat crnim okvirom, sjajno crna Audi i TT RS logotipi, sjajno crne kapice ogledala i umetci na bočnim pragovima. The karbonska vlakna Aerokit je također sjajno crn, sa prednjim razdjelnikom, usisnim lopaticama, bočnim preklopima i ukrašenijim stražnjim krilom nego što se nalazi na standardnom TT RS. Ovi felgi su poseban set od sedmokrake 20-inčne legure, također u sjajnoj crnoj boji i u skladu s tim kočnica čeljusti. Kontrastni akcenti su Quattro značke u izgledu titanijuma i delimično mat zadnji trouglasti prozori sa natpisom „Iconic Edition“.
Preuređenje kabine donosi dvobojna RS sportska sjedala sa Jet Grey Nappa bočnim panelima crnim Alcantara središnjim panelima naglašenim Calendula Yellow šavovima u obliku saća. Crni materijali protkani žutim koncem i cijevima pojavljuju se posvuda od instrument table do naslona za ruke na vratima i središnje oznake na RS sportskom volanu. Serijska značka na vrhu ručice mjenjača otkriva broj svake jedinice u redu za izgradnju.
TT RS Iconic Edition počinje od 113.050 eura u Njemačkoj, što je premija od 40.550 eura u odnosu na standardni TT RS u toj zemlji. Knjige narudžbi su sada otvorene, pod pretpostavkom da ih ima još. Isporuke počinju u prvom kvartalu naredne godine.