Niko ne mora da kaže Alfa Romeu da njegov povratak u Severnu Ameriku nije prošao kako je planirano. Još 2014. godine, poznati italijanski brend je bio nestrpljiv da nadoknadi izgubljeno vreme, sa ciljem da proda 150.000 vozila godišnje u regionu do 2018. Umesto toga, između 2014. i 2018. Alfa je premestila 37.113 vozila (ne pitajte ni za 2019.), ili oko 25 odsto svog cilja.
Šteta , jer su Alfin osnovni model Giulia limuzina i Stelvio SUV automobili koji su najzabavniji za vožnju u svojim klasama. Verzije performansi Kuadrifoglio su najkarakterističnije zveri dostupne za novac, sa životinjskim zvucima i anahronim senzibilitetom koji živi na ivici – uzbudljivim performansama plus neizvesnim kvalitetom izrade – koje su etablirani igrači uglavnom isključili iz sopstvenih automobila preko mučnog – rafinirano istraživanje i razvoj. „Prvo strast“, čini se da još uvek kaže Alfa Romeo, „i tek onda Consumer Reports.”
Alfa Romeo
Za entuzijaste to zvuči romantično; na praktično, ne toliko. Hajde da to ne preterujemo. Daleko smo od 1975. godine, kada su savršen balans Alfetta limuzine i prekrasan dizajn Đuzepea Skarnatija bili dovoljni da umire kupca dok se vozio u kamionu do jednog od trojice mehaničara u SAD koji su znali kako funkcioniše Spica mehaničko ubrizgavanje goriva. Alfini moderni automobili su eoni manje izbirljivi, ali za kupce koji smanje 40 hiljada, skok vere u neprovereni model je strašno mnogo.
2020 Alfa Romeo Giulia, Bi the Numbers
Osnovna cena: 39.345 dolara (+ 1.295 dolara destinacija); Detelina sa četiri lista: $ 74,445 (+ $ 1,595 Dt.)
Pogonski agregat: 2,0-litarski turbo četvorocilindrični | automatski menjač sa osam brzina | pogon na zadnje točkove sa dostupnim pogonom na sve točkove (četvorostruko: 2,9-litarski turbo V6 | automatik sa osam brzina | pogon na zadnje točkove)
konjske snage: 280 ks pri 5200 o/min (četvorostruko: 505 ks pri 6500 o/min)
Obrtni moment: 306 lb-ft pri 2.000-4.800 o/min (četvorostruko: 443 lb-ft pri 2.500-5.500 o/min)
0 -60 mph: 5,5 sekundi; 5 ,1 sekundi AVD (Četiri: 3,8 sekundi)
Teretni prostor: 13 kubnih stopa
Alfa Romeo
2020 Alfa Romeo Stelvio, Bi the Numbers
Osnovna cena: 41.345 USD (+ 1.295 USD lok.); Detelina sa četiri lista: 80.445 dolara (+ 1.595 dolara lok.)
Pogonski agregat: 2,0-litarski turbo četvorocilindrični | automatski menjač sa osam brzina | pogon na zadnje točkove sa dostupnim pogonom na sve točkove (četvorostruko: 2,9-litarski turbo V6 | automatik sa osam brzina | pogon na sva četiri točka)
konjske snage: 280 ks pri 5200 o/min (četvorostruko: 505 ks pri 6500 o/min)
Obrtni moment: 306 lb-ft pri 2.000-4.800 o/min (četvorostruko: 443 lb-ft pri 2.500-5.500 o/min)
0 -60 mph: 5,4 sekunde (četvorka: 3,6 sekundi)
Teretni prostor: 18,5 kubnih stopa | 56 ,5 kubnih stopa sa preklopljenim zadnjim sedištima
Alfa Romeo
Ciljanje više
S obzirom na novo, smanjen plan uvođenja proizvoda, Alfa još uvek ima malo piste da se opravda. Manji SUV je na putu za 2021. – a nakon toga, još manji za 2022. – oba bi trebalo da generišu očajnički potreban promet u zastupnicima i povećaju obim prodaje. Ali to ne ostavlja ništa posebno u godini našeg gospodara performansa 2020.
Umesto bilo čega potpuno novog, ili čak uglavnom novog, godina praznine podstiče Alfu da izvrši strateške promene u unutrašnjosti, infotainment sistemu i kompletu za pomoć vozaču. Giulia 2020. model godine i Stelvio ispred njihovog odgovarajućeg osvežavanja u sredini ciklusa. (Oni treba da budu 2021.) Nije uobičajeno da proizvođač automobila pravi tako veliku stvar oko mala poboljšanja u godini modelaali kada je jedno od najvećih tržišta na svetu na kocki, oni će primorati izuzetak.
Štaviše , sa stanovišta planiranja proizvoda, ovo su ključne nadogradnje za povećanje prodaje. Prema nedavni McKinsei izveštaj, kupci premium brendova će sve više donositi odluke o kupovini na osnovu povezivanja i dizajna enterijera. Lučna crta u Giuliji je već bila upadljiva karakteristika – Stelvio je dobar, iako ne baš toliko umetnički – tako da sledi da se Alfa fokusira na podupiranje ostatka pre dubljih podešavanja koja dolaze.
Italijanski putevi, italijanski automobili
Da doživite promene u akciji, i da se ponovo upoznamo sa sestrinskim brodovima kompanije na italijanskim putevima, Alfa nas je odvezla u italijansku regiju Pulja duž jadranske obale. Igrom slučaja, ukrštali smo zemlje na kojima su se nekada vršljale generacije predaka Spinelija, pile crno crno vino Primitivo i bavile se svojim zanatima. Jedan od mojih pradeda je pravio sedla, drugi je bio ribar, treći je potpisao dokument kojim je svu svoju zemlju predao podlom svešteniku. Ne baš čitalac, on.
Alfa Romeo
U svakom slučaju, na automobile. I Giulia i Stelvio su i dalje divne mašine koje postaju sve bolje što se teže voze. Njihovi pogonski sklopovi i oslonci su nepromenjeni za 2020. godinu, a kada krenu niz obalu, vraćaju se poznata osećanja. Giulia -ino upravljanje je brzo, intuitivno i dobro opterećeno; naravno, Stelvio-ovo upravljanje deluje slično, iako je udaljenije, s obzirom na njegovu dodatnu veličinu i težin