Potpuno novi 2023 Ram 2500 HD Rebel imat će velike obožavatelje kamiona koji će napraviti dvostruki udarac kada ga vide. “Čekaj, je li to a dizel Power Wagon?” Pa ne… ne baš. Ipak, Buntovnik svakako izgleda ulogu. Ima dvobojnu farbu Power Wagona, “RAM” obojenu u crno na vratima prtljažnika, robusne brane, zatamnjenu oblogu i novu haubu. I, da, može se naručiti uz Cummins dizel. Aleluja. Ali ispod kože, Rebel je bliži konvencionalnom Ramu 2500. I postoji dobar razlog za to.
Decenijama je nešto kritično nedostajalo Power Wagon— da, dizel. Čudno je, zapravo, da ovaj legendarni kamion ne može biti opremljen sa jednako legendarnim Cummins dizelom. Na kraju krajeva, kupci kamiona žele obrtni moment. A Cummins dizel pravi kante stvari. Za one terence koji treba da vuku teške prikolice, nedostatak dizela je bio veliki problem major bolno mesto.
Sa novim Ram HD Rebel, Stellantis pokušava ispraviti nešto od toga. Zamislite ovo kao terenski motor sa Cumminsom.
2023 Ram 2500 Rebel Pregled specifikacija
- Osnovna cijena (prema testiranju): 68.940 USD (80.295 USD plin | 93.875 USD dizel)
- Pogonski agregat
- 6,4-litarski Hemi V8: 8-brzinski automatski | pogon na sva četiri točka
- 6,7-litarski Cummins turbo dizel inline-šest: 6-brzinski automatski | pogon na sva četiri točka
- Performanse
- 6,4-litarski Hemi V8: 410 KS pri 5.600 o/min | 429 lb-ft pri 4.000 o/min
- 6,7-litarski Cummins turbo dizel inline-šest: 370 KS pri 2.800 o/min | 850 lb-ft @ 1.700
- Međuosovinsko rastojanje: 149 inča
- Kapacitet sjedenja: 5
- Kapacitet vuče
- 6,4-litarski Hemi V8: 16.870 funti
- 6,7-litarski Cummins turbo dizel redni šestica: 14.920 funti
- Offroad uglovi: 22.9° pristup | 25.8° odlazak | 23.9° breakover
- Maksimalni razmak od tla: 13,1 inča
- Težina praznog vozila: 7.000 funti (procjena)
- nosivost: 3,150 funti
- Procijenjena potrošnja goriva: N / A
- Brzo uzmi: Zgodna mašina za vuču koja ujedinjuje stil Power Wagona, ali nema baš iste off-road poteze.
- rezultat: 7/10
Zašto nema dizel karavan?
Kupci žele dizel Power Wagon kako bi mogli raditi više. Ali sa maksimalnim kapacitetom vuče od 10.599 funti i ograničenjem nosivosti od 1.630 funti, njegova vučna sposobnost je daleko ispod one od konvencionalnih 2500. A jednostavno dodavanje dizela to neće poboljšati. Obični Ram 2500 Crew Cab 4×4 dizel može se nositi s prikolicama čija se težina kreće od 14.000 funti do nešto više od 18.000 funti. Da budemo pošteni, jedan od razloga zašto se Power Wagon ne može pomaknuti sa tolikom težinom ima veze sa ovjesom kamiona. Dizajniran je sa nižim oprugama i podešen da pruži poboljšano savijanje na teškom terenu.
Druga je vezana za pakovanje. „Deo razloga zašto nemamo dizel na Power Wagonu je taj što ne možemo da upakujemo vitlo sa hlađenjem koje je potrebno za dizel,“ objasnio je Jeff Johnson, viši menadžer za Ram Heavy Duty. “Vitlo je jedan od ključnih faktora. A ako želite da idete van puta, sva ta dodatna težina na prednjem kraju (dizela) nije sjajna za vozilo koje se kreće po kamenju.”
Ramovo rešenje? Razvijte potpuno novi model koji ide linijom između teških vučnih sposobnosti i sposobnosti na terenu. Novi Ram 2500 Heavy Duty Rebel od 68.940 dolara radi upravo to. Rebel dolazi isključivo kao Crew Cab sa kratkim ležajem 4×4 i lijepo se uklapa u liniju kamiona kompanije odmah ispod Power Wagona. Da li ovaj novi Rebel postiže kompromis između teških vučnih vozila i terenske vožnje ili je malo kraći? Putovao sam prašnjavim pustinjskim putevima oko Pioneertowna u Kaliforniji da saznam.
Basic Bones
Osnovne kosti Rebel-a dijele više komponenti sa konvencionalnim 4×4 serije 2500 nego što imaju Power Wagon. Zapravo, ram i sistem ovjesa su identični svim ostalim Ram 2500 sa izuzetkom Rebelovih Bilstein amortizera. Ukratko, ovo znači da Rebel nema dvoinčno podizanje Power Wagona, otmjeni sistem za odvajanje swaybar-a ili onaj specijalni Articulink zglob u gornjoj kontrolnoj ruci za povećanje okretanja prednje osovine.
Međutim, da bi se povećala vuča, stražnji diferencijal ima funkciju da djeluje i kao ograničeno proklizavanje i potpuno elektronsko zaključavanje pritiskom na dugme. Za razliku od Power Wagona, Rebel ima otvoreni prednji diferencijal umjesto elektronskog ormarića. Rebel sedi visoko na gumama od 285/60R20 (33 inča) koje su slične Power Wagonu u smislu šare gazećeg sloja, ali imaju veću ocjenu opterećenja E. Power Wagon također koristi 17-inčne kotače umjesto 20-inčnih na Rebelu. Veći točkovi znače niži profil guma, tako da je bočna strana gume manje amortizovana na neravnom terenu. S druge strane, taj donji profil bi trebao poboljšati upravljivost i stabilnost vuče. U smislu zaštite, Rebel nudi kliznu oblogu za rezervoar za gorivo i kutiju za prijenos.
Standardni Rebel ima poznati 6,4-litarski gasni V8 ispod haube sa 410 konjskih snaga i 429 lb-ft obrtnog momenta uparen sa osmobrzinskim automatikom. Držite se plinskog motora i možete specificirati integrirani kapacitet od 12.000 funti s električnim vitlom Warn Zeon-12 i sintetičkom linijom. (Dizel kamioni se ne mogu opremiti vitlom.) Plinski Rebel je odobren da vuče 16.870 funti i nosi nosivost od 3.150 funti.
Ali opcija koju će mnogi ljudi izabrati je Cummins dizel, koji se ovdje razlikuje od svog brata na benzinski pogon sa Cummins turbo dizel oznakom prednjeg blatobrana. Nadao sam se da će kamion po imenu “Rebel” imati verziju Cummins dizela visoke snage, sa 1.075 lb-ft obrtnog momenta. Ne. Ram nudi normalnu ocjenu za 6,7-litarski redovni šestar, isporučujući 370 KS i 850 lb-ft obrtnog momenta pri 1.700 o/min. I dalje su dobri brojevi da budemo sigurni, ali malo iza konkurencije. Kada je opremljen Cumminsom, Rebel može tegliti 14.920 funti.
“Možete staviti Cummins velike snage u 2500, ali zbog određenih ograničenja kamiona, nećete više vući”, rekao je Johnson. “Nećete vući 25.000 ili 30.000 funti sa 2500 jer ostatak kamiona jednostavno nije spreman za to.”
Popnite se unutra i pronaći ćete istu unutrašnjost koja je vodeća u klasi kao i na drugim Ram kamionima. Iako su klupe od tkanine i kože dostupne u osnovnim specifikacijama i specifikacijama nivoa I opreme, Cummins testni kamion od 93.875 dolara imao je vrhunska kompletna kožna sedišta Natural Plus koja dolazi u kamionima Level II. Ram-ov enterijer sa višim specifikacijama je divna mesta za duge sate zahvaljujući finim materijalima i tom masivnom ekranu osetljivom na dodir koji je jednostavan za navigaciju.
Svi kamioni Ram Heavy Duty 2023 imaju koristi od novog digitalnog klastera koji nudi duboke nivoe mogućnosti konfiguracije. Ram HD takođe postaje veliki broj ogledala za 2023. godinu. Opcioni digitalni retrovizor sada ima režim tri prikaza koji pokazuje šta se dešava sa obe strane kamiona (zahvaljujući kamerama u bočnim retrovizorima), kao i iza kamiona ili prikolice (ako se vuče) kada se odlučite za pomoćnu kameru. Opcioni bočni retrovizori za vuču ne samo da se protežu pritiskom na dugme, već daju prednja i zadnja radna svetla. Pametno.
Vožnja Rebel HD
Na putevima oko Pioneertown-a, Rebel se ponaša na isti način kao i drugi Ram 2500-ovi – to je glatka vožnja draga teškog kamiona. Ova oprema je svakako u potrazi za najudobnijim kamionom u klasi. I to ima smisla s obzirom da je to jedini pick-up za teške uslove rada sa sofisticiranim stražnjim ovjesom sa pet karika, umjesto starih lisnatih opruga. U stvari, možete čak i opciju Rebel sa stražnjim zračnim ovjesom.
Rebel je takođe lak za vožnju i nekako se čini manje masivnim od mnogih konkurenata. Nedostaci? Ove agresivne gume Goodyear Duratrac proizvode izrazito zujanje na glatkom kolovozu. I primjećujete višak težine dizela kada nagomilate brzinu u krivini. Ipak, Cummins dizel pomaže velikom Ramu da se nosi sa strmim nagibima bez napora. Ubrzao sam uzbrdo tako što sam jednostavno pritisnuo gas i vozio taj ogromni talas obrtnog momenta od 1.000 o/min do 2.000 o/min. Nije ni čudo zašto je toliko popularan među vuču. I za razliku od starijih Cummins dizelaša, ova generacija je prilično tiha u kabini. Ali kada uporedite Cummins sa dizel motorima iz Forda i General Motorsa, Ram 2500 ne isporučuje baš isto ubrzanje pri punom punjenju.
Kasnije u toku dana, isprobao sam Rebel od 80,295 dolara opremljen Hemijem. Pričvrstite ručicu gasa i 6,4-litarski V8 daje solidno ubrzanje zahvaljujući brzom odzivu osmobrzinskog automatika. I to je potkrijepljeno grlenim režanjem koje vam upada u dušu. Sve u svemu, 6,4-litarski Rebel je tiši i osjeća se atletskije na krivudavim putevima od kamiona Cummins koji sam ranije vozio.
Zgodni Buntovnik bio je kod kuće na kamenim stazama u blizini Velikog medvjeda. Ljudi iz Ram-a spustili su gume sa oko 70 psi (ulični pritisak) na 40 psi. što je svakako pomoglo u ublažavanju vožnje i povećanju vučne sile. Staza ovdje nije bila posebno teška, ali bi kamion sa blažim gumama proklizao zbog prianjanja na nekim mjestima. Ovo je visok kamion, tako da ima dosta prostora ispod diferencijala, kao i oko bočnih strana karoserije. Za razliku od nekih proizvođača, Ram omogućava da se stražnji ormarić uključi na 2WD kao i na 4WD u visokom ili niskom rasponu. To vozaču daje veliku fleksibilnost.
Na Ramovom zabavnom off-road igralištu – kratkoj i strmoj stazi izvan cambera – Pobunjenik je brzo prihvatio svaku prepreku. Dizel bogat okretnim momentom olakšao je uspone. Međutim, gas je toliko osjetljiv na dizelu da sam često tražio veći obrtni moment nego što sam želio. Više bih volio opušteniju postavku gasa za četiri kotača niskog dometa. Ipak, Rebel je rijetko proklizao gumu na ovoj stazi zahvaljujući elektronskom stražnjem ormariću. Međutim, na spuštanju, Rebelovo kruto ogibljenje nije se previše dobro savijalo. Tako je desna zadnja guma provela neko vrijeme u zraku umjesto da hvata stazu. Kasnije sam se zamenio u kamion sa benzinom i ponovo krenuo na stazu za igralište. Lakše je upravljati 6,4-litarskim gasom i sveukupno se osjećao kao manja težina na nosu, a to ga je učinilo malo uravnoteženijim.
Ipak, kada su u pitanju performanse u prljavštini, Rebel je malo manji u poređenju sa Fordovim impresivnim F-250 Tremor. Tremor je kompletniji off-road paket. Fordovo podignuto ogibljenje od dva inča dizajnirano je sa većom fleksibilnošću od normalnog F-250 i može stati na više gume od 35 inča. Paket takođe dolazi sa prednjim diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem koji upotpunjuje zadnji elektronski ormarić. A Tremor se može opcioni i sa dizelom.
Sve u svemu, 2023 Ram 2500 Heavy Duty Rebel je solidan paket. Nudi dovoljno talenta za rješavanje većina onoga na šta bi se težak kupac susreo u grubim radovima. Ako vam vrhunska terenska sposobnost nije toliko važna kao vuča i nosivost, onda je moderan i uglađen Rebel zaista težak kamion na koji se ne možete nasjesti.
Imaš dojavu? Pošaljite e-poštu tips@thedrive.com
Source link