Šta pokloniti nekome ko već ima sve? Pa, šta kažeš na trkački automobil koji se okreće? Zaista mrzim igrati u ovaj kliše (ili voditi Acurinim sloganom za njegovo saopštenje za javnost), ali to je istina. Da sam milioner i već imam otmjene kuće, swanky choppers, vrući superautomobili i dugi odmori na jugu Francuske, bilo bi me prilično teško impresionirati tokom praznika. Jedino logično rješenje za ovaj nelogičan scenarij bi bilo da mi moja porodica pokloni prototip Acura ARX05 Daytona koji je pobijedio u utrkama trkački auto.
Ako gore navedeno zvuči kao vaša trenutna životna situacija, na aukciji je prava Donesite prikolicu upravo sada. Sastavio Wayne Taylor Racing u decembru 2021. za trkačku sezonu 2022., ova specifična Oreca šasija i Honda pogon su imali ukupno 10 trka ove godine u IMSA-inoj DPi kategoriji. Proletio je ispod broj 10 Rickyja Taylora, Filipea Albuquerquea i Brendona Hartleya dok je postizao pobjede u Laguna Seca, Mid Ohio, Watkins Glen i Road America.
Za dalje poboljšanje akreditiva ovog automobila, on je takođe odgovoran postavljanje pole positiona za 2022 Rolex 24 u Daytoni, što nije lak podvig, dozvolite mi da vam kažem. Nažalost, nije ovo Acura koji je pobedio u trci— ta čast pripada drugoj Acuri, koju vodi Meyer Shank Racing. Broj 10 je također postavio motke u Laguna Seca i Road America.
Ispod tog masivnog poklopca motora nalazi se 3,5-litarski AR35 twin-turbo V6, koji je uparen sa Xtrac šestostepenim sekvencijalnim mjenjačem kojim se upravlja preko mjenjača. Specifikacije ovih motora mogu varirati u zavisnosti od nivoa podešavanja i pripreme, ali isporučuje otprilike 600 konjskih snaga, što ga čini sposobnim da dostigne više od 200 mph u zavisnosti od podešavanja aerodinamike. Oh, i jesam li spomenuo da je težak samo oko 2000 funti?
Suspenzija sa dvostrukom osovinom pruža podršku dok Brembo kočione čeljusti sa šest klipova i karbonskim rotorima AP Racing rješavaju zadatak zaustavljanja, smještene iza 18-inčnih Rotiform kovanih aluminijskih kotača raspoređene širine. Cosworth elektronika i McLaren ECU održavaju rad svih sistema automobila u vrhunskom obliku, dok vozač kontroliše mašinu preko Oreca volana sa umetnutim MoTeC displejem. Sve se nalazi na monokoku od karbonskih vlakana koji proizvodi Oreca koji je homologiran za IMSA.
Na kraju, ali ne i najmanje važno, prototip dolazi ukrašen livrejom (i možda čak i malo prljavštine) sa posljednje trke automobila u Petit Le Mans u septembru 2022. Sam auto ne prodaje tim, nego od strane Honda Performance Racing Development i nudi se uz račun o prodaji iz države Indiana.
Aukcija traje do 22. decembra, a cijena trenutno iznosi 175.000 dolara.