Prošlo je više od godinu dana od posebno opremljenog Porschea 911 GT2 RS postavio rekord kruga serijskih automobila na Nurburgringu – dugo vremena da bi postojao takav rekord. Mercedes mora da je bio nezadovoljan ovim. Poslano je AMG One hiperautomobil izašao na Nordschleife, što je rezultiralo novim rekordom kruga od 6:35.183. Da, Wikipedia stranica je već ažurirana.
The Merc pobijedio je Porsche za 7,82 sekunde sa vozačem Marom Engelom za volanom. Novi rekord je posebno impresivan s obzirom da je prethodni lider bio opremljen paketom optimiziranim za postavljanje najbržeg mogućeg kruga na legendarnoj stazi. Mercedes nije bio. Jedina primljena modifikacija je navodno bio neki dodatni nagib kotača, iako unutar maksimalne tvorničke tolerancije. Dakle, u teoriji, automobil bi još uvijek mogao biti isporučen kao AMG One koji postavlja rekorde.
S obzirom da Mercedes pokreće prvenstveno 1,6-litarski V6bFormula 1 motor prilagođen za upotrebu na ulici, to u teoriji ne bi trebalo biti previše iznenađujuće. Međutim, to je u praksi prilično impresivno. Da, auto ima 1.063 konjske snage. Takođe ima veliku težinu. Zahvaljujući nizu opreme za emisiju izduvnih gasova koja uključuje ne manje od šest katalitičkih pretvarača, AMG One prebacuje vagu na 3.737 funti. Colin Chapman bi možda želio prilagoditi svoju mantru.
Ovoj značajnoj masi dodaju se četiri elektromotora, niz pridružene energetske elektronike, tečno hlađena baterija od 8,4 kWh i ugrađeni punjač od 3,7 kW. Jesam li spomenuo dva benzinska filtera za čestice i činjenicu da su četiri mačke grijane? Sve se slaže… na dobar način, kako se ispostavilo.
I shvatite ovo: Mercedes tvrdi da je fantastičan rekord postavljen u uslovima koji nisu bili idealni. Staza je na nekim mjestima još bila vlažna, a vrijeme hladnije od željenog.
S obzirom na to, ne bih očekivao još jedno predstojeće izdanje rekorda. Mercedes je oborio trenutni rekord za skoro osam sekundi. Dajte kompaniji malo vremena za likovanje.