Projekti proizvodnje automobila postali su sve složeniji tokom godina kako kompanije odgovaraju na nove tehnološke trendove, kao što su povezivanje u automobilu i električna vozila (EV). Pritisak na menadžere projekata da dođu na vrijeme iu okviru budžeta nikada nije bio veći.
Cijena i vrijeme
U mnogim slučajevima, timovi po prvi put uvode tehnologije u masovnu proizvodnju. Ključne komponente kao što su električni motori (e-motori), energetski moduli i baterije su sve u ranim fazama razvoja i ne moraju nužno biti zrele za postizanje KPI-a masovne proizvodnje.
„Ovi proizvodi uključuju mnoge neefikasnosti na početku procesa“, kaže Ignazio Dentici, potpredsjednik za automobilsku i eMobility industriju za Hexagon Manufacturing Intelligence. „Završite sa puno ostataka i borite se da ispunite prvobitno postavljeno vrijeme ciklusa. To otežava pridržavanje ciljeva vremena i troškova.”
Proizvođači automobila se takođe bore sa izazovima u lancu snabdevanja, posebno sa nestašicama, uskim grlima i opštom neizvesnošću. „Problemi sa lancem snabdevanja u protekle dve godine bili su ogromna glavobolja za upravljanje projektima“, dodaje on. „Kako održavate obim i vremenske KPI kada vam nedostaje elektronike ili sirovina? Upravljanje projektima je evoluiralo od uloge vođstva tima do uloge složenog upravljanja promjenama.”
Source link