SVE VESTI IZ AUTOMOBILZMA

Pratite sve vesti na jednom mestu

E-mobilnost vrši pritisak na tajming projekta i KPI-je troškova

Projekti proizvodnje automobila postali su sve složeniji tokom godina kako kompanije odgovaraju na nove tehnološke trendove, kao što su povezivanje u automobilu i električna vozila (EV). Pritisak na menadžere projekata da dođu na vrijeme iu okviru budžeta nikada nije bio veći.

Cijena i vrijeme

U mnogim slučajevima, timovi po prvi put uvode tehnologije u masovnu proizvodnju. Ključne komponente kao što su električni motori (e-motori), energetski moduli i baterije su sve u ranim fazama razvoja i ne moraju nužno biti zrele za postizanje KPI-a masovne proizvodnje.

„Ovi proizvodi uključuju mnoge neefikasnosti na početku procesa“, kaže Ignazio Dentici, potpredsjednik za automobilsku i eMobility industriju za Hexagon Manufacturing Intelligence. „Završite sa puno ostataka i borite se da ispunite prvobitno postavljeno vrijeme ciklusa. To otežava pridržavanje ciljeva vremena i troškova.”

Proizvođači automobila se takođe bore sa izazovima u lancu snabdevanja, posebno sa nestašicama, uskim grlima i opštom neizvesnošću. „Problemi sa lancem snabdevanja u protekle dve godine bili su ogromna glavobolja za upravljanje projektima“, dodaje on. „Kako održavate obim i vremenske KPI kada vam nedostaje elektronike ili sirovina? Upravljanje projektima je evoluiralo od uloge vođstva tima do uloge složenog upravljanja promjenama.”

Source link

PODELI OVAJ ČLANAK SA PRIJATELJIMA

NAJNOVIJE VESTI IZ AUTOMOBILIZMA