SVE VESTI IZ AUTOMOBILZMA

Pratite sve vesti na jednom mestu

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio – savršena sportka limuzina

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio donosi sasvim novim užitak ljubiteljima Alfa Romeo automobila. Očekuje se veliki bum na svetskom tržištu !!!

Alfa Romeo Giulia Kuadrifoglio 2018, prema brojevima
Osnovna cena (kako je testirano): 73.700 dolara (89.595 dolara)
Pogonski agregat: 2,9-litarski tvin-turbo V6 motor, 505 konjskih snaga, obrtni moment od 443 funte-stope; automatski menjač sa osam brzina; Pogon na zadnje točkove
0-60 mph: 3,8 sekundi
Maksimalna brzina: 191 mph
EPA Ekonomija goriva: 17 mpg grad / 24 autoput
Teretni prostor: 13 kubnih stopa
Brzo preuzimanje: Da li je sve stvarno? Ah, Virdžinija, u celom ovom svetu ne postoji ništa drugo stvarno i trajno.

Od svih poziva da se držimo nevine vere, da se odupremo povlačenju zavese misticizma koja pokriva potpuno svakodnevni svet, malo njih zvuče tako snažno kao Nev Iork Sun’s čuveni uvodnik od 21. septembra 1897. Osmogodišnja devojčica po imenu Virdžinija napisala je pismo pitajući da li Deda Mraz postoji ili ne; kao odgovor, list je objavio manifest u kome se veliča vrednost verovanja radi verovanja.

„Da, Virdžinija, postoji Deda Mraz. On postoji onoliko koliko postoje ljubav i velikodušnost i odanost, a ti znaš da one obiluju i daju tvom životu najveću lepotu i radost… Niko ne vidi Deda Mraza, ali to je nema znaka da nema Deda Mraza. Najstvarnije stvari na svetu su one koje ni deca ni muškarci ne mogu da vide.“

Džonatan Harper

I kako. Ta vrsta svojevoljnog romantizma je ono što nas čini ljudima—i to je takođe ono zbog čega sam se do ušiju zaljubio u Alfa Romeo Giulia Kuadrifoglio iz 2018. Šanse su da ste čuli za ozloglašenu nepouzdanost automobila u rukama recenzenata, ili za sve navodne bolne tačke koje proističu iz njegovog ubrzanog razvoja. Nisam doživeo ništa od tih preko 500 milja vožnje; sve što mogu da procenim je ono što sam stavio ispred sebe.

A to je, prijatelji, najbolja limuzina performansi koju možete kupiti. Razdoblje.

Ta snažna izjava je podržana prekrasnim stajlingom Giulia Kuadrifoglio, tim hrapavim tvin-turbo V6, munjevitim upravljanjem i jednom od najizbalansiranih šasija bilo kog automobila – limuzine ili drugog – tamo. Nije besprekorno, baš kao što je priča o Deda Mrazu puna vremenskih nemogućnosti. Ali uzimajući te nedostatke i stavljajući ih kao dokaz da automobil nikako ne može biti tako dobar je vrsta hubrističkog skepticizma koji je uplašio malu Virdžiniju da traži utehu na uredničkim stranicama novina.

Džonatan Harper

To je Alfa. To je nešto posebno. Da parafraziram sunce, veća priča o Đuliji je ovako: Da, Virdžinija, postoji super limuzina. Avaj! Kako bi svet bio tužan da nema Alfa Romea!

Usporedite ga sa ostatkom tržišta limuzina sa performansama i čini se da Alfa Romeo Giulia Kuadrifoglio ima mnogo istih strujnih akorda: funkcionalan je, brz, lagan i prepun standardnih dobara poput aktivnog magnetnog ogibljenja i diferencijal sa vektorom obrtnog momenta. Ali specifikacija nagoveštava da je ovde nešto malo drugačije. V6 sa dvostrukim turbo motorom od 90 stepeni pušta 505 konja iz Ferarija u punom galopu, sve usmereno na zadnje točkove – ovde nema pogona na sve točkove pogodnog za početnike. Njegova relativno mala težina praznog vozila od oko 3.700 funti omogućava Giulia Kuadrifolgio da postigne 60 mph za samo 3,8 sekundi.

Džonatan Harper

Ipak, popnite se za volan i Alfina magija postaje potpuno poznata. Giulia dolazi sa četiri režima vožnje uklopljena u besmisleni DNK akronim — Dinamic, Natural, Advanced Efficienci i odvojeni režim trke — i svaki od njih primetno menja ličnost automobila. Dinamic i Race su mesta gde stvari postaju stvarne, naravno; prvi stvara živahnog plesnog partnera, dok drugi otključava italijansko egzotično skrivanje unutar Kuadrifoglia. Režim trke otvara operativni izduvni sistem, poravnava vešanje i isključuje svaku elektronsku dadilju. Pod pretpostavkom da ste se pobrinuli da zagrejete glatki Pirelli sa 60 gazišta, isporuka snage je istovremeno precizna i brutalna, cunami zvuka i sile koji gura Giuliu u teritoriju bezobzirne vožnje sa alarmantnom lakoćom.

Upravljač u odnosu 11,8:1 je skoro telepatski bez trzanja. Karbon-keramičke kočnice od 8.000 dolara na mom testeru su bile poput aligatora (iako bi softver kočnice po žici mogao da koristi fino podešavanje pri nižim brzinama). Prebacivanje više liči na škljocanje. Teško je poremetiti tu prelepo izbalansiranu šasiju, čak i u mojim tupim rukama, rotirajući oko središnje tačke dovoljno brzih okreta. Uopšte se ne oseća preterano uprkos tome što ima preko 500 KS — nazovite upravljanje ovim automobilom „haotično neutralnim“.

Džonatan Harper

Većina automobila sa sportskim pretenzijama nudi različite režime kako bi iskustvo bilo što višestruko. Ali nijedan drugi sedan ne zakucava svaki sa tako zadivljujućom preciznošću da biste se zakleli da vozite potpuno drugačije vozilo svaki put kada kliknete na dugme. To je specijalac za putnike koji pijuckaju gorivo u Advanced Efficienci, bastion normalnosti u…Normal, vrtložni derviš u Dinamic-u i režući nered u Raceu. Nudi potpunije i privlačnije iskustvo od bilo čega sa četvoro vrata i M, AMG ili RS u svom imenu. Takođe se dešava da vozi bolje od svih njih na granici.

Ne škodi ni to što je Alfa Romeo Giulia Kuadrifoglio lepo pogledati, posebno u zadivljujućim Konkurencija crvena. Videćete mnogo neprijatnih seksualnih metafora u recenzijama koje je napisala stara garda; hajde da pređemo pored tog umornog tropa italijanskog promiskuiteta i jednostavno priznamo da je to prelep, upečatljiv automobil. Alfina trouglasta rešetka je otprilike jednako prepoznatljiva Amerikancima kao Kirgistan na praznoj mapi, a ta retkost joj daje status skoro superautomobila među slučajnim prolaznicima.

Džonatan Harper

Giulia je navodno prošla kroz nekoliko redizajniranja po nalogu bivšeg FCA honcho Sergio Marchionnea lično tokom razvoja. Njegova prošlogodišnja smrt podupire sav taj stil trezvenom suštinom; to je remek delo sa pravom dušom. Nizak, širok stav lepo dopunjuje ravne linije, dok se njegove obline osećaju svrsishodno umesto mekog ustupka aerodinamici. Uspravni staklenik je još jedno dobrodošlo odstupanje od tipičnog kalupa. A pozadi, četvorostruki izduvni sistem i izloženi difuzor od karbonskih vlakana su… u redu, dobro, oni su nejasno nešto uzbuđujuće.

Alfa Romeo

Nažalost, unutrašnjost ne može sasvim da unovči premium čekove koje ispisuje ostatak automobila. Unutra je pomalo zbrka, kao da su se dizajneri maksimalno trudili da mu daju jasan, luksuzan italijanski štih dok su uzimali sve što su mogli iz kante za delove Fiat-Chrisler-a—i sekli nekoliko uglova vrednih pažnje. Uskočna crta je prekrasan dodir; Šteta što izgleda kao jedinstven trapezoidni okvir za informacije i zabavu otkriva tanak ekran veličine razglednice koji pluta u moru crne plastike kada se aktivira. (Zapravo, ima previše plastike, razdoblje-posebno s obzirom na nalepnicu od 89.595 dolara na mom testeru.)

Alfa Romeo

Ručica menjača je direktna (i jeftinijeg izgleda) kopija BMV-ovog smešnog novog dizajna i zaboravite na priručnik. (Barem, ako ste Amerikanac; Evropljani imaju opciju šestostepene palice.) Zveckanje je dopiralo sa dna šoferšajbne tokom hladnih jutra prvih 15 minuta vožnje — možda loša guma? Dodirne tačke kao što su prekidači i brojčanici ne izgledaju skupo. A uobičajene udobnosti poput ventiliranih sedišta i heads-up displeja nedostaju na listi opcija.

Džonatan Harper

Nijedna od ovih stvari nije sama po sebi, ili čak u potpunosti. Oni su samo posledice nenapunjene kabine koja podseća na način na koji su automobili sa performansama nekada izgledali iznutra. Pritisnite dugme za start/stop na volanu, aktivirajte režim trke, zgrabite te masivne ručice menjača, potpuno je pod, i… koju plastiku?

U svom uzbudljivom odgovoru na malu Virdžiniju, Nev Iork Sun je napisao da ako Deda Mraz ne postoji, „Bilo bi turobno kao da nema Virdžinije. Tada ne bi bilo detinje vere, poezije, romanse koja bi ovo postojanje učinila podnošljivim.“ Ako ne biste verovali u ideju da postoji jedna idealizovana limuzina performansi, onda biste i vi i svet oko vas bili podjednako jadni. Ovde se ne treba obazirati na „skepticizam skeptičnog doba“. Alfa Romeo Giulia Kuadrifoglio je najbolja, i svi smo bolji da verujemo u nju.

Džonatan Harper

PODELI OVAJ ČLANAK SA PRIJATELJIMA

NAJNOVIJE VESTI IZ AUTOMOBILIZMA