Sad to Porsche je potpuno razrađen na vrhu svog opsega performansi 911vraća malo ljubavi na dno. The Carrera T vraća se za modelsku godinu 2023, i prati isti obrazac kao i prije. Uzima osnovnu 911 Carreru, uklanja nešto težine i dodaje gomilu dijelova za performanse koji su inače rezervirani za snažniju Carreru S.
Carrera T također ima bonus pogodnosti za kupce 911 koji su orijentirani na budžet (ako je to tako). Standardna Carrera dostupna je samo sa osmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom. T standardno dolazi sa ručnim sa sedam brzina. Prirodno nudi više angažmana u vožnji, ali je i lakši od mjenjača s dvostrukim kvačilom. A ušteda težine je veliki dio Carrera T paketa. Ima manju zvučnu izolaciju, tanje staklo, manje baterija i nema zadnje sjedalo kao standard. To smanjuje težinu praznog vozila na 3.254 funte, što je 100 manje od osnovne Carrere i 44 manje od osnovne Carrera S. Porsche vam omogućava da vratite stražnje sjedište i mjenjač s dvostrukim kvačilom bez dodatnih troškova ako želite , ali izgledi su da će biti teška blizu standardne Carrere.
Poboljšanja performansi prevazilaze mjere smanjenja težine. On preuzima mehanički diferencijal sa ograničenim proklizavanjem i vektorski obrtni moment od Carrere S i nižeg adaptivnog sportskog ovjesa. Nijedna od ovih karakteristika nije dostupna na običnoj Carreri, a ova druga je opcija na S. Takođe standard na T su paket Sport Chrono kao standard, četiri podesiva Sport Seats Plus i Sport auspuh sa crnim vrhovima, sve od koje su, opet, opcije na S kao i obična Carrera. Ako to nije dovoljno, više podesivih sjedala, lagana sjedala s punom kašikom, upravljanje stražnjim kotačima i dodatne unutrašnje ukrase s kožom su sve dostupne opcije za T.
Iako Carrera T ima mnogo poboljšanja performansi od S, ona se drži standardnog Carrerinog twin-turbo 3,0-litarskog ravnog šestocilindraša. I dalje ima zdravih 379 konjskih snaga i 331 funta-stopa obrtnog momenta. Sa ručnim mjenjačem, T će dostići 100 km/h za 4,3 sekunde, a mjenjač s dvostrukim kvačilom smanjuje vrijeme na 3,8 sekundi. To nije posebno daleko iza Carrere S od 443 konjske snage od 4 sekunde sa manuelnim i 3,3 sekunde sa duplim kvačilom (oba sa Sport Chrono paketom). Maksimalna brzina T-a od 181 mph je takođe samo 10 mph manja od najveće brzine S.
Porsche takođe daje Carreri T malo vizuelnog štih. Dobiva S-ove raspoređene točkove od 20 inča i 21 inča, ali obojene u sivu boju, koja je usklađena na poklopcima retrovizora i bočnim prugama imena modela. Unutrašnjost je siva, ali dobija pomenuta sportska sedišta i sportski volan. Može se dodatno obogatiti unutrašnjim paketom koji može dodati sive ili zelene sigurnosne pojaseve i trake sedišta, ili kožnu presvlaku, kao i logo 911 ušivenim u naslone sedišta.
Što se tiče cijene Carrere T, ona počinje od 118.050 dolara. Ta cijena se savršeno uklapa između osnovne 911 Carrere i Carrere S koja je opciona sa standardnom opremom T-a. Razlika je oko 11.000 dolara više od osnovne Carrere (koja ne može biti opciona kao T), i oko 13.000 dolara manje od one slično opremljene Carrere S. Doduše, Carrera S dobija više snage, ali praktične razlike nisu enormno. Kao takav, čini nam se kao prilično privlačan paket.
Povezani video:
Source link