Mercedes-AMG-ove Rolling Bank

Proizvođači automobila pružaju ogromnu podršku profesionalnim trkačkim timovima koji odluče da koriste njihove proizvode. Od napora u fabričkim trkama do timova kupaca, poput velikih proizvođača automobila Mercedes-AMG ima čitava odeljenja posvećena podršci ovim organizacijama. I dok se većina posla dešava iza kulisa, nedavno sam dobro pogledao kako Trokraka zvezda vodi svoju operaciju Manufacturer Parts dok se održava 10-časovna trka izdržljivosti Petit Le Mans 2022.

Isprobana i prava snaga

Uprkos tome što je izašao iz proizvodnje 2015. godine, isprobani i testirani motor M159 (trkačka verzija cenjenog M156 modela V204) i dalje ima istaknuti dom u Mercedes-AMG GT3. Takođe je odličan komad metala, sve dok je dobro održavan. A za njihovo održavanje neophodna je zdrava zaliha.

U GT4 (IMSA GS klasa u Michelin Pilot Challenge-u), gde je Mercedes-AMG-ov tvin-turbo 4,0-litarski V8 homologovan za rad (kao i Aston Martin Vantage AMR GT4, ali Mercedes tu ne radi nikakve posebne pripreme, samo Aston prodaje uličnu verziju), motor je ocenjen da traje čak 40.000 kilometara (25.000 milja) – dvostruko više od M159. Ovo je bilo malo iznenađujuće, jer biste inače pretpostavili da bi dodatna toplota i složenost turbo punjenja skratili njegov životni vek. Međutim, Schoch kaže da je to zato što je 4.0 podešen za klasu i proizvodi samo otprilike 500-550 konjskih snaga, dok njegovi ulični kolege pouzdano isporučuju preko 600 konjskih snaga.

Smanjenje broja mehaničkih problema koji bi se mogli pojaviti je jedna briga manje koja treba uzeti u obzir u strategiji trke tima, a još više pomaže ako motor može da izdrži najmanje dve pune sezone ako se pravilno održava. Pored toga, postoji neka hitna pomoć u vidu fabričke podrške pored staze direktno od AMG-a.

Kamion AMG delova

U Petit Le Mansu, AMG-ov kamion sa delovima bio je parkiran na sredini ograde kako bi se pružila dodatna podrška koja bi timovima kupaca mogla biti potrebna. Timovi su dužni da nose onoliko koliko mogu u smislu rezervnih delova karoserije, točkova, kočnica, mehaničkih komponenti i još mnogo toga. Ali za dodatnu karoseriju, finije komponente, ili čak novi motor ili menjač, Šoh i njegove kolege su tu da pomognu.

„Ne nosimo rezervni automobil, ali imamo rezervnu šasiju u našoj radnji u Mursvilu u Severnoj Karolini“, rekao je Džef Kempi, koji vozi moćnu srebrnu opremu i upravlja njenim velikim zalihama delova. „Mi pokrećemo podršku za GT3 i GT4 iz istog kamiona, dok drugi proizvođači imaju po jedan traktor za svaki.“

Unutar kamiona, ispod su smešteni predmeti koji se brzo menjaju kao što su konektori, računari, baterije, električne komponente, pričvršćivači, zavrtnji, aktuatori menjača, creva, vodovi i zaštitne ploče. Na spratu se popravljaju komponente za popravku u slučaju sudara kao što su blatobrani, kočnice, spojleri, kanali, vazdušne cevi i pogonska vratila, kao i rezervni motori i menjači.

Kamion je na putu veći deo sezone da bi mogao da primi i IMSA i SRO. Biti centralno lociran na istočnoj obali znači da je snabdevanje malo lakše, ali uverite se da ima dovoljno zaliha na brodu pre nego što krenete na seriju trka na zapadnoj obali može biti pomalo izazov.

Osoblje Mercedes-AMG Motorsport-a pregledava inventar za komponente sistema goriva.

„To je obično zato što je taj deo iscrpljen širom sveta“, rekao je Campei o nedostatku delova. „Ako je dostupan iz Nemačke, obično ga imamo. Jedina stvar koju ne nosimo mnogo su točkovi — komplet plus dva prednja dela za GT3 i GT4. Ali kada razmislite o tome, timovima treba samo jedan. Vrlo retko se sudariš i polomiš sva četiri točka. Kada neko dođe kod nas i traži sva četiri točka, to je obično zato što nisu uradili domaći pre dolaska na stazu i imaju savijen ili oštećen točak“.

Dok sam bio u kamionu, tim Karthoff kupaca je naišao u potrazi za lekom za problem protoka goriva koji je izazvao br. 32 AMG GT3 je doživeo gubitak snage i ponekad skoro potpuno umro na stazi. Tražili su senzor da bi rešili problem, i na kraju je označen kao problem sa regulatorom goriva.

Na sreću, nisam video kako je posada AMG-a skočila u akciju i izvukla fabrički svež M159 ili M177 dugi blok iz dubine svog skladišnog prostora na spratu.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

POGLEDAJTE JOS

Vesti iz automobilzma

Sve vesti na jednom mestu

septembar 2024.
P U S Č P S N
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

NAJNOVIJE VESTI