Tri paketa Audi limuzina se takmiče jedan protiv drugog, kao i legendarni superautomobil za hvalisanje brzinom i zvukom.
Drag trka se obično održava samo za jednu svrhu. Ta svrha je da se vidi koji automobil može preći četvrt milje za najmanje vremena. Međutim, osim saznanja koji je brži, može biti i dodatna korist. Ta prednost je koji automobil zvuči najbolje dok ga vozi. Drugim rečima, Tesla Model S Plaid ne mora da se primenjuje. Ali Audi ima nekoliko automobila koji se sigurno mogu primeniti na ovo takmičenje brzine i zvučnih uzbuđenja. Na primer, Audi RS3 2023 sa svojim 5-cilindarskim turbo punjačem daje veličanstven zvuk. Automobil sa turbo punjenjem često ne nudi uzbudljiv zvuk jer turbo prigušuje izduvne gasove. Ali to nije slučaj sa RS3.
Zvuk je subjektivan, ali brzina je objektivna. A što se tiče brzine, RS3 je takođe odličan. Ali da li je dovoljno jak da preuzme legitimni superautomobil? I da li je zaista toliko brži od jeftinijeg Audija S3? A šta kada ubacite visoko modifikovani Audi 200 Kuattro iz 1991.? Gde se RS3 uklapa u ovu čudnu mešavinu automobila? Džejson Kamisa to razlaže u video snimku objavljenom na Jutjub kanalu Hagerti. Za dobru meru, video takođe poredi Porsche Carrera GT sa Lekus LFA. Uzmimo to kao bonus, ali hajde da se za sada fokusiramo na Audi modele.
Audi nudi veoma lepu i brzu S3 limuzinu sa 306 konjskih snaga. Da li stavljanje ‘R’ ispred njega zaista čini toliku razliku? RS3 košta oko 13.000 dolara više od S3, ali takođe ima 95 konjskih snaga više i 74 funta više obrtnog momenta. To je ozbiljno povećanje snage, a rezultati trke između S3 i RS3 ilustruju razliku. RS3 trči 11,8 sekundi četvrt milje što je više od sekunde brže od S3. S3 nije baš spor na 12,9 sekundi, ali ne može da prati RS3. Međutim, RS3 se suočava sa većim izazovom.
Zvuk je subjektivan, ali brzina je objektivna. A kada je u pitanju brzina, RS3 je takođe odličan. Ali da li je dovoljno jak da preuzme legitimni superautomobil? I da li je zaista toliko brži od jeftinijeg Audija S3? A šta kada ubacite visoko modifikovani Audi 200 Kuattro iz 1991.? Gde se RS3 uklapa u ovu čudnu mešavinu automobila? Džejson Kamisa to razlaže u video snimku objavljenom na Hagertinom Jutjub kanalu. Za dobru meru, video takođe poredi Porsche Carrera GT sa Lekus LFA. Uzmimo to kao bonus, ali hajde da se za sada fokusiramo na Audi modele.
RS3 je lako prevazišao S3, ali sada je uparen sa nekoliko automobila sa kojima nema nade da će se takmičiti. Ili on zna? U jednom uglu je OG Audi Kuattro. U pitanju je Audi 200 20V Kuattro iz 1991. godine. Ali ne dozvolite da vas njegove godine zavaraju. Ovaj automobil je u velikoj meri modifikovan dodatkom masivnog turbo punjača koji pomaže automobilu da proizvede preko 800 konjskih snaga. Dakle, ima oko duplo više konjskih snaga od RS3 i lakši je za preko 100 funti. Ali Audi 200 je ručni menjač, a RS3 je automatski sa dvostrukim kvačilom. U drugom uglu je jedan od velikih superautomobila koji će biti napravljeni u ovom veku, Lekus LFA. Pokrenut neverovatnim V10 motorom, LFA ima duplo više cilindara i ima preko 150 konjskih snaga ispred RS3. Sigurno RS3 nema molitvu.
Modifikovani Audi 200 razbija druga dva trkom od 10,5 sekundi od četvrt milje. Nije previše iznenađujuće, ali to je jako modifikovana zver. Mnogo interesantnija je trka između RS3 i LFA. RS3 dominira lansiranjem i snažno vuče LFA. Ali nakon lansiranja, LFA se BRZO širi. Ali ne dovoljno brzo. Audi sedan sa 4 vrata je u rangu sa superautomobilom na liniji jer oba imaju 11,8 puta. Ali LFA zarobljava mnogo brže, tako da će sve dalje od četvrt milje i LFA nestati. Ali u stvarnom svetu, na stvarnim putevima, RS3 je brz kao LFA. Dodajte malo kiše u mešavinu i mali Audi će odvesti LFA u šetnju. Neverovatno.
Opet, ovo je subjektivno merenje, tako da je teže odrediti jasnog pobednika između RS3 i LFA. S obzirom na to, LFA bi mogao biti najglasniji drumski automobil ikada napravljen. Koliko god da volimo Audi, moramo da damo pobedu LFA. Ali zapamtite da je LFA skoro nemoguće kupiti i da će vas koštati oko pet puta više od novog RS3.
Ovi rezultati zaista pokazuju koliko je RS3 impresivan. Činjenica da je čak i u razgovoru sa tako cenjenim superautomobilom dovoljno govori. On dokazuje svoju hrabrost protiv brata slabije snage. Mrtav je čak iu trci protiv LFA. I možda ne odgovara neverovatnom zvuku LFA, ali i dalje zvuči odlično sam po sebi. Kada uzmete u obzir cenu, performanse i praktičnost, RS3 bi mogao biti najbolje vozilo u trenutnoj Audi liniji. Ali ako želite sve da desetkujete na pravi način za spavanje, trebaće vam 30-godišnji Audi 200 sa turbo motorom sa 26 funti pojačanja.
Sve vesti na jednom mestu